Bezpieczeństwo i higiena pracy

  1. Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
    • Sprawowanie obowiązków zewnętrznej służby BHP i ppoż.
    • Audyt i doradztwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii stanowisk pracy, doboru środków ochrony indywidualnej i zbiorowej
  2. Szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracodawców, kadry kierowniczej i pracowników
    • Szkolenia wstępne i okresowe
  3. Ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy zorganizowanych w zakładzie pracy
    • Dokumentowanie oceny ryzyka zawodowego
  4. Instrukcje stanowiskowe BHP, instrukcje obsługi-użytkowania
  5. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz dokumentowanie wypadków
    • Prowadzenie rejestrów wypadków i chorób zawodowych
    • Sporządzanie kart statystycznych GUS
  6. Doradztwo w zakresie planów modernizacji i przebudowy zakładów pracy, wdrażania nowych technologii i procesów produkcyjnych, użytkowanych urządzeń i instalacji.
  7. Czynności kontrolno-rozpoznawcze w zakresie ochrony przeciwpożarowej
    • Doradztwo w zakresie wyposażenia w sprzęt, urządzenia pożarnicze oraz środki gaśnicze
  8. Reprezentowanie pracodawców w kontaktach z Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną i innymi organami nadzoru nad warunkami pracy
    • Przygotowanie wymaganych dokumentów, udzielenie odpowiedzi na stosowane przez nie środki prawne, udział w kontrolach w imieniu i w zastępstwie pracodawców